Bel met de klantenservice van Feyenoord, uw favoriete club

De landskampioen van afgelopen jaar heeft mede dankzij dit succes zijn winst zien toenemen. De winst van kaartverkoop en de verkoop van clubabonnementen en natuurlijk ook de winst van de verkoop van merchandise en spelers. Na jaren van kwakkelen ziet de club een zonnige toekomst voor zich en dat is erg prettig voor de grootste voetbalvereniging van Rotterdam. Hebt u als bedrijf een vraag aan deze vereniging? Wilt u bijvoorbeeld bepaalde souvenirs of merchandise zoals sjaaltjes en T-shirts verkopen aan de kraampjes rondom en in het stadion? Kijk dan eens op deklantenservice.nl. Want daar vindt u al snel de gegevens van de klantenservice van Feyenoord. We geven u het algemene nummer van de klantenservice van Feyenoord zodat u al uw zakelijke vragen kunt stellen nadat ze u hebben doorverbonden. Ook voor de consument kunt u dit nummer gebruiken. Het is misschien nog verstandiger om eerst met ons eigen telefoonnummer te bellen. Want we kunnen u namelijk gratis doorverbinden met de klantenservice van Feyenoord. We luisteren eerst aandachtig naar uw vragen, verzoekjes of opmerkingen en kunnen u op basis van deze informatie direct met de juiste afdeling doorverbinden. Dat maakt het bereiken van de klantenservice van Feyenoord een stuk eenvoudiger. Klinkt u dat als muziek in de oren? Dan is het goed om te weten dat het u slechts 90 cent per minuut kost. Nadat u zich overigens hebt laten doorverbonden met de klantenservice van Feyenoord betaalt u enkel uw abonnementskosten! Dus tel uit uw winst en vergeet niet om dit nummer van ons op te slaan in uw smartphone. Want niet alleen kunnen we u van de gegevens van deze klantenservice van Feyenoord voorzien, we verbinden u door met alle bedrijven en diensten in Nederland die u in onze database kunt vinden. En dat zijn er honderden zo niet duizenden!

Regel snel uw jaarabonnement via de klantenservice van Feyenoord

U wilt wellicht weten hoe duur een kaartje is. De prijzen verschillen per wedstrijd en variƫren daarnaast op de plek in het stadium, de Kuip, waar u wilt gaan zitten. Wilt u graag weten wanneer de seizoenkaarten weer worden verkocht? Bel ook dan eventjes met de klantenservice van Feyenoord. Misschien kunt u direct uw kaart reserveren want op is op. Het zou vreselijk zijn als u als doorgewinterd fan vele wedstrijden moet missen en tevens de hoogste prijs moet betalen om hun thuis- maar ook hun uitwedstrijden te bezoeken. En zo zijn er vele redenen te bedenken waarom u de klantenservice van Feyenoord wilt spreken:

  • Misschien wilt u voor uw kinderen of schoolklas een rondleiding door dit prachtige stadion plannen,
  • Wellicht hebt u een klacht te melden, de klantenservice van Feyenoord staat open voor alle vormen van feedback,
  • Of hebt u een zakelijke mededeling? De klantenservice van Feyenoord weet precies wie u dan aan de lijn moet krijgen.

Gaat het deze club dit jaar weer lukken om de landstitel te pakken? En wat gaan ze presteren in de beker en de Champions League waar ze na jaren van afwezigheid weer terugkeren? We gaan het komend jaar meemaken.

Alle belangrijke telefoonnummers op een enkele website

Niet alleen kunnen we u voorzien van de gegevens van de klantenservice van een voetbalclub. We verbinden u bijvoorbeeld ook door met uw bank, verzekeraar, makelaar of ziekenhuis. Er zijn tegenwoordig naast bellen ook andere manieren om in contact te komen met een bedrijf. Als er bijvoorbeeld minder haast bij geboden is, dan kunt u een brief of e-mail sturen. Of spreek hen aan via de sociale media zodat u een chatgesprek kunt beginnen.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn